معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
 
EnAr ورود 0

اطلاعیه شماره 1: زمان مصاحبه علمی معرفی شدگان آزمون دکتری سال 1401

اطلاعیه شماره 1: زمان مصاحبه علمی معرفی شدگان آزمون دکتری سال 1401

به اطلاع معرفی شدکان به مرحله مصاحبه علمی آزمون دکتری سال 1401 می رساند زمان و محل مصاحبه این عزیزان حداکثر تا روز چهارشنبه  مورخ  4خردادماه از طریق وب سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد. لازم بذکر است  تاریخ انجام مصاحبه داوطلبان متفاوت با تاریخ های اعلام شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور است. ضمنا به اطلاع می رساند انجام مصاحبه به صورت حضوری خواهد بود.

ضرورری است داوطلبان متقاضی شرکت در مرحله مصاحبه علمی، در اسرع وقت نسبت به تهیه مدارک زیر اقدام نمایند. نحوه ارسال مدارک متعاقبا در اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد.

1- تصویر کارت ملی یا صفحه اول شناسنامه

2- تصویر گواهی نامه موقت کارشناسی (یا دانشنامه مقطع کارشناسی و ریزنمرات)

آن‌دسته از متقاضیانی كه فارغ‌التحصيل دوره كارشناسي ناپيوسته مي‌باشند علاوه بر گواهینامه موقت كارشناسي ناپيوسته مي‌بايست گواهینامه موقت كارداني را نيز ارائه نمايند

3-تصویر گواهی نامه موقت کارشناسی ارشد (یا دانشنامه مقطع کارشناسی ارشد و ریز نمرات)

داوطلبانی كه دانشجوي سال آخر دوره كارشناسي‌ارشد و يا دكتري حرفه‌اي بوده و حداكثر تا تاريخ 1401/06/31 فارغ‌التحصيل مي‌شوند (گواهي تأييد شده توسط دانشگاه يا مؤسسه آموزش عالي محل اخذ مدرك مطابق فرم مندرج در صفحه 73 دفترچه راهنماي شركت در آزمون مذكور و يا فرم مندرج در صفحه 151 دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي).

كساني كه به دلائلي قادر به ارائه اصل مدرك يا مدارك‌ مندرج در بندهاي 2 و 3 فوق نمي‌باشند، لازم است گواهي تأييد شده توسط دانشگاه يا مؤسسه آموزش عالي محل اخذ مدرك را به همراه داشته باشند.

4-گواهي مبني بر اينكه عضو هيات علمي «رسمي- قطعي» و يا «رسمي- آزمايشي» دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي بوده كه به تأييد بالاترين مقام مسئول نيز رسيده باشد، براي آن‌دسته از افرادي كه از امتياز مربي در اين آزمون استفاده نموده‌اند. لازم به تاکید است مربیان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می بایست واجد شرایط مطابق توضیحات صفحه 10 دفترچه راهنمای انتخاب رشته باشند.

تبصره: مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی این دانشگاه امکان بهره مندی از این سهیمه را دارا می باشند. 

6- تصویر فیش واریزی به مبلغ به شماره حساب   IR68-0100-0040-0109-4903-0253-22    بانک مرکزی جمهوری اسلامی با کد شناسه    359094962122800000000000080076 بنام درآمدهای اختصاصی دانشگاه هرمزگان. (نام و نام خانوداگی واریز کننده فیش می بایست با نام و نام خانوداگی داوطلب یکی باشد. همچنین ذکر کد شناسه نیز الزامی است). وجه پرداختی در صورت انصراف و یا عدم پذیرش مسترد نخواهد شد.

 7- فایل اظهارنامه سوابق علمی (قابل دانلود از انتهای این اطلاعیه) به صورت تایپ شده به همراه تمامی مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی  شامل موارد زیر:

1- صفحه اول مقالات پذیرفته شده و یا چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی معتبر (مستخرج از پایان نامه). در خصوص مقالات پذیرفته شده قطعی، گواهی پذیرش مقاله الزامی است.

3- صفحه اول مقالات پذیرفته شده و یا چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی (غیر مرتبط با پایان نامه). در خصوص مقالات پذیرفته شده قطعی، گواهی پذیرش مقاله الزامی است.

4- صفحه اول مقالات چاپ شده در کنفرانسهای داخلی و خارجی معتبر (مستخرج از پایان نامه).

5-  صفحه اول مقالات چاپ شده در کنفرانسهای داخلی و خارجی معتبر (غیر مرتبط با پایان نامه)

6- گواهی همکاری در طرح های تحقیقاتی خاتمه یافته به همراه گزارش نهایی آن. (برای ارسال کپی هر طرح، کپی جلد و صفحه شناسنامه طرح کافی است)

7- گواهی معتبر ثبت اختراع

8- گواهی کسب رتبه در جشنواره های علمی داخلی و بین المللی معتبر

9-اصل کتاب تالیف شده یا ترجمه شده (برای ارسال هر کتاب ، تصویر جلد و صفحه شناسنامه کتاب کافی می باشد)

10- تصویر پایان نامه کارشناسی ارشد (تصویر صفحه مشخصات پایان نامه، تصویر صورتجلسه دفاع و چکیده کافی می باشد)

11- گواهی تدریس در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاهها و موسسات آموزش عالی

12- گواهی کسب رتبه در المپیادهای علمی معتبر

13- گواهی کسب رتبه زیر 100 در کنکور کارشناسی و رتبه زیر 10 در کنکور کارشناسی ارشد

14- گواهی توانایی کار با نرم افزارهای تخصصی رشته

15- گواهی توانایی کار با ابزارهای تحقیق

16- توصیه نامه از استاد راهنمای دوره کارشناسی ارشد

17- موافقت با ادامه تحصیل بدون قید و شرط به امضای بالاترین مقام مسئول دستگاه و حکم کارگزینی برای کلیه کارکنان دولت

18-  مدرک زبان معتبر

19- سایر مدارک و مستندات علمی دیگر

فایل اظهارنامه سوابق علمی پژوهشی را می توانید از این قسمت دانلود کنید. 

 

1   1
بازدید امروز: 8    بازدید کل: 4466
captcha