معاونت فرهنگی و اجتماعی
رسانه دانشجویی دات
EnAr ورود 0

اجرای طرح قلم سبز در دانشگاه هرمزگان

اجرای طرح قلم سبز به همت شورای راهبری مدیریت سبز و همکاری حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هرمزگان

اجرای طرح قلم سبز در دانشگاه هرمزگان

 مدیریت سبز دانشگاه هرمزگان با هدف کاهش مصرف کاغذ و با همکاری واحدهای مختلف دانشگاه صدور دیجیتال گواهی‌های شرکت در دوره‌ها و الکترونیکی نمودن فرآیند انتخابات انجمن‌های دانشجویی دانشگاه را آغاز نموده است.

 دکتر اکبری نماینده رئیس دانشگاه در شورای راهبری مدیریت سبز با اعلام این خبر افزود: تدوین دستورالعمل، فرهنگ‌سازی و آموزش برای کاهش مصرف کاغذ، استفاده از فناوری‌های نوین، راه‌اندازی و توسعه سامانه‌هایی که با امکان تکمیل فرم الکترونیک و فرآیند گردش کار در کاهش مصرف کاغذ تأثیر بسزایی دارند در دستور کار این شورا قرار دارد.


وی با ابراز تشکر از معاونت فرهنگی و اجتماعی و دفتر آموزش‌های مجازی و آزاد دانشگاه هرمزگان افزود: در راستای اجرای طرح قلم سبز با همکاری ویژه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه انتخابات انجمن‌های دانشجویی برخلاف سال‌های قبل امسال به‌صورت الکترونیکی برگزار شد و گواهی‌های پایان دوره‌های آموزشی و پژوهشی معاونت فرهنگی و دفتر آموزش‌های عالی آزاد دانشگاه به شکل الکترونیک صادر خواهند شد.

دکتر اکبری افزود: جلب مشارکت همکاران از طریق سیستم نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها به‌منظور جذب ایده‌های خلاقانه و کاربردی و ایجاد سیستم انگیزشی در راستای کاهش مصرف کاغذ از دیگر برنامه‌های طرح قلم سبز است.

1   0
بازدید امروز: 1    بازدید کل: 1511
captcha